نماینده تفرش: متوجه انقباضی بودن بودجه هستیم

پایگاه خبری تفرش:

نماینده مردم تفرش در مجلس شورای اسلامی با اشاره به این که متوجه انقباضی بودن بودجه‌ی سال آینده هستیم، گفت: انتظار ما این است که در بررسی بودجه نگاه ویژه‌ای به محرومان شود چرا که عدالت در توزیع بودجه خواسته مردم است.

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، عباس صلاحی نماینده‌ی مردم تفرش در نطق میان دستور خود ضمن تشکر از مواضع رئیس مجلس در حفظ شان این نهاد گفت: انقلاب اسلامی پر توان به راه خود ادامه می‌دهد و رمز موفقیت آن تبعیت از رهبری، وحدت و انسجام و پایبندی به اصول انقلاب است.

نماینده مردم تفرش ادامه داد: برای عملیاتی شدن طرح‌های دولت خدمتگزار از هیچ تلاشی مضایقه نمی‌کنیم اما لازم است که دولت تعامل خود را با مجلس افزایش دهد و در اداره امور کشور تسریع کند وگرنه نمایندگان از طرح سوال غفلت نخواهند کرد.

وی در ادامه افزود: در بررسی بودجه باید نگاه ویژه‌ای به مناطق محروم شود، عدالت در توزیع بودجه خواسته‌ی همه مردم است البته نمایندگان متوجه انقباضی بودن بودجه هستند.

صلاحی همچنین با گرامی‌داشت شهدای 19 دی ماه قم به نزدیک شدن به سالگرد شهادت امیرکبیر اشاره کرد و یاد و خاطره وی را گرامی‌داشت.

نماینده مردم تفرش همچنین خواهان تکمیل جاده‌ی اراک، تفرش، آسفالت راههای روستایی، تسریع در عملیاتی کردن پروژه‌های آب رسانی، تکمیل پروژه‌ی فاضلاب، احداث دانشگاه صنعتی تفرش و سرمایه گذاری در عرصه‌ی آب رسانی به منطقه شد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : برچسب:, | 11:15 | نویسنده : میثم اله وردی |